babesleak

zergatik babestu?

Helburuak lortzeko, Gernika Rugby Taldeak sponsor eta babesleen ezinbesteko laguntza behar du, klubaren jarduerak sortzen duen publizitatearen eta nabaritasunaren truke, bere marka edo irudia sustatu eta saldu ahal izateko. Hainbat arrazoik motibatu dezakete enpresa bat publizitatean edo babesletzan inbertitzera:

  • Enpresaren irudia eta ospea hobetzea, konpromisoa, esfortzua, noblezia, ahalegin soziala eta antzeko balioak dituen kirol bati lotuz.
  • Markaren ospea handitzea, inpaktu mediatikoagatik.
  • Ingurune sozialarekiko harremana hobetzea, gorantz doan kirol baten aldeko apustuaren alde, adibidez, Gernikako bigarren kirolik ezagunena izanik.
  • Zerga-onurak.
  • Arestian adierazitakoaren esparruan, azpimarratzekoa da Jon Redondo Eusko Jaurlaritzako Kirol zuzendariak 2016ko ekainaren 29an egindako Kultura Batzordean adierazitakoa. Bertan, errugbia aukeratu zen euskal kirol-eremuan laguntzeko eta sustatzeko berariazko esku-hartze plan bat garatzeko, eta kirol horrek duen potentzialtasun handia adierazi zen, errugbiak gure erkidegoan izan duen bilakaera eta protagonismoa kontuan hartuta.

Babesletzak ekar ditzakeen onura fiskalez, irudi-onurez eta nabaritasun-onurez gain, Gernika Rugby Taldeak beste onura mota batzuk ere eskain diezazkieke enpresa laguntzaileei, hala nola:

  • Txartel korporatiboak.
  • Klubaren partidak Urbietako zelaiko egoitza ofizialetik ikustea.
  • Taldearekin eta jokalariekin hirugarren denborak partekatzea.
  • Enpresaren esku izatea klubaren egoitza, egokitzat jotzen dituzten ekitaldi eta bileretarako.
  • Klubeko jokalariek babeslearen ustez interesgarriak diren ekitaldi sozialetan edo publizitatekoetan parte hartzea.